موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 05:172022-04-16سياسي

چرا رهبر انقلاب بر مسئولان مطلقاً معطّل مذاکرات نشوند تاکید دارند؟


با تجربه به دست آمده از مذاکرات و بدعهدی و فریب طرف مقابل، نباید مطلقاً معطّل نتایج وین بمانیم و نسخه ای هم که برای حل مشکلات تجویز می شود استفاده از ظرفیت داخل کشور و تحقق شعار سال است.

- ؛ گروه سیاست- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (سه شنبه هفته گذشته -23 فروردین ماه) در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با اشاره به جهت گیری خوب دیپلماسی کشور، تأکید کردند: مسئولان مطلقاً معطّل مذاکرات نشوند و بر اساس واقعیات کشور به برنامه ریزی و اقدام برای حل مشکلات بپردازند.

ایشان با ابراز خرسندی از مقاومت هیئت مذاکره کننده در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی ها، گفتند: طرف مقابل که بدعهدی کرد و از برجام خارج شد الان احساس درماندگی و بن بست می کند اما نظام اسلامی که با اتکای به مردم از مشکلات زیادی عبور کرده، از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

پیش از این هم بر این مطالبه جدی تاکید کرده بودند و با بیان اینکه به مذاکرات خوش بین نیستم، به فریب، دروغ و نقض عهد طرف مقابل اشاره کرده بودند؛ معظم له در چندین سخنرانی، تذکراتی نسبت به برنامه ها و سیاست های طرف مقابل در مذاکرات بیان کرده بودند.

ایران زیر بار تحمیل نمی رود ایشان در سخنرانی اول فروردین سال 92 با اشاره به گفتگوهای هسته ای فرموده بودند: من به این گفتگوها خوشبین نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رهبر انقلاب بر مسئولان مطلقاً معطّل مذاکرات نشوند تاکید دارند؟

چرا رهبر انقلاب بر مسئولان مطلقاً معطّل مذاکرات نشوند تاکید دارند؟