مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-16حوادث

89 درصد جرایم سایبری کشف شده است


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف جرایم تا 90 درصد در استان اردبیل خبر داد.

- سردار هوشنگ حسینی در جریان بازدید از یگان نیروی انتظامی در شهرستان مرزی بیله سوار اظهار کرد: پلیس با هوشیاری و ظرافت کاری در یک سال اخیر تلاش کرده تا عمده جرایم رخ داده را مورد رصد و پایش قرار داده و کشف علل و عوامل آن را در دستور کار قرار دهد.

وی استان اردبیل را جز سه استان امن کشور توصیف کرد و گفت: استان اردبیل در جایگاه سی و دوم کشوری در بحث فراوانی جرم قرار دارد و ما تلاشمان بر این بوده تا امر پیشگیری را به عنوان یک اولویت اصلی مدنظر قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: به ازای هر 100 هزار نفر در سطح کشور بیش از یک هزار و 62 فقره جرم رخ می دهد که این تعداد در استان اردبیل 700 فقره به ازای هر 100 هزار نفر است.

سردار حسینی در مورد کشفیات مواد مخدر در سال 1400 افزود: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر در جای جای استان بیش از 2 تن انواع مواد مخدر کشف و عوامل تهیه و توزیع آن نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استان اردبیل جز پنج استانی است که روند تصادفات آن در یک سال اخیر کاهشی بوده و ما در مجموع 6 درصد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 درصد جرایم سایبری کشف شده است

89 درصد جرایم سایبری کشف شده است