مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-16سياسي

فعالیت بدون هیچ مزد و منت دهه هفتاد ی ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ فعالیتشان را از دو سال پیش آغاز کردند، همان سالی که کرونا همه گیر شد، آنها هم رسالتشان دو چندان شد.

برای دل خودشان کار می کنند بدون هیچ مزد و منتی! برایشان فرقی نمی کند در کدام عرصه پا به میدان بگذارند! سلامت، سازندگی، ترویج فرهنگ، رنگی کردن سفرهای نیازمندان و.

 تعطیلات آخر هفته و ایام نوروز برایشان معنایی ندارد، همان روزهایی که بقیه فرصت را مغتنم می شمارند تا از هیاهوی زندگی شهری دل به کوه و جاده بزنند، بچه های حیان تعطیلات خود را کنار محرومان سپری می کنند! بچه های حیان صدای کسانی هستند که زیر و بم صدایشان را هیچ گوش شنوایی نیست! سقف کسانی می شوند که بی پناه اند، آنها یک هدف دارند آن هم زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم! آری جهادگر که باشی دوست نداری هیچ کاری بر زمین بماند مثل جوانان پا به کار گروه جهادی حیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان.

 گروه جهادی حیان متشکل از دانشجویان، اساتید، پزشکان و.

، 150 نفر عضو دارند، جهادگران حیان دو سالی می شود که در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان در یک اقدام جهادی در مناطق محروم استان در راستای خدمات رسانی به محرومان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بدون هیچ مزد و منت دهه هفتاد ی ها!

فعالیت بدون هیچ مزد و منت دهه هفتاد ی ها!