مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-16سياسي

تمامی گروه های محروم جامعه به رسانه مخصوص خود نیاز دارند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی گروه های محروم و مهجور جامعه و به خصوص قشر نابینایان به رسانه ای مخصوص خود نیاز دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی گروه های محروم و مهجور جامعه و به خصوص قشر نابینایان به رسانه ای مخصوص خود نیاز دارند.

سیدقاسم ناظمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوره معاصر و سده اخیر، دوره رسانه ها و ارتباطات است و تاثیرگذاری نظام ارتباطات بر بسیاری از شئون فکری و فرهنگی جامعه ما، ضرورت توجه و دسترسی به این حوزه را در ایام کنونی دوچندان کرده است.

وی افزود: طبقات و گروه های اجتماعی مختلفی در جامعه ما وجود دارند که هرکدام نیازها و مطالبات خاص خود را داشته و ما نیز موظف هستیم که در راستای برقراری ارتباط با این گروه های مختلف، یک شبکه ارتباطی بین نهادهای عمومی و حاکمیتی جامعه تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: وقتی در حوزه اندیشه به دنبال سازوکارهای ارتباطی هستیم، به تبع آن شاهد انتشار فصل نامه های تخصصی در حوزه فلسفه، روانشناسی، علوم اجتماعی، پزشکی و .

نیز می شویم و مجبور هستیم تا رسانه مرتبط با این جامعه را تدارک ببینیم و یا زمانی که با عموم مردم سروکار داریم، روزنامه ها و مجلاتی را مدنظر قرار می دهیم که رویکردهای عمومی و مردمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی گروه های محروم جامعه به رسانه مخصوص خود نیاز دارند

تمامی گروه های محروم جامعه به رسانه مخصوص خود نیاز دارند