مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-16اقتصادي

آزادی 124 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیران در کاشان


در سال گذشته 124 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیران آزاد شدند.

- محسن محبوبی در حاشیه گردهمایی خیران کاشانی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در سال گذشته دو زندانی دیه توسط خیران کاشانی آزاد شد، اظهار داشت: 98 بدهکار مالی هم توسط خیرین کاشانی با پرداخت بدهی های آنها آزاد شدند.

وی با بیان اینکه شش نفر از زندانیان جرایم غیر عمد که به دلیل مهریه در زندان بودند سال گذشته توسط خیران کاشانی آزاد شدند، ابراز داشت: 18 نفر هم از این دسته از زندانیان به دلیل نفقه داخل حبس بودند که با مشارکت و کمک خیران آزاد شدند.

رییس زندان کاشان با اشاره به اینکه در سال گذشته در مجموع 124 زندانی جرایم غیرعمد توسط خیران نیک اندیش کاشانی آزاد شدند، تصریح کرد: برای آزادی این افراد بیش از 255 میلیارد ریال از طرف خیرین کمک اختصاص یافت.

وی همچنین با بیان اینکه به 49 نفر از زندانیان کاشان بیش از 16 میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف ستاد دیه کشور پرداخت شد، خاطرنشان کرد: به 87 زندانی هم مبلغی معادل 18 میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف ستاد دیه کاشان پرداخت شد.

محبوبی با اشاره به پرداخت بیش از 42 میلیارد ریال وام در سال گذشته به زندانیان کاشان گفت: این وام ها که در قالب های مختلف قرض الحسنه، وام بانک عامل و غیره بود به 34 زندانی پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 124 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیران در کاشان

آزادی 124 زندانی جرائم غیرعمد توسط خیران در کاشان