مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-16اقتصادي

رنگ کرونایی همه شهرستان های البرز زرد است


تاکنون حدود 16 درصد از کودکان 5 تا 15 سال استان واکسن دریافت کرده اند و خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر بروز عارضه خاص در هیچ یک از آنها گزارش نشده است.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: تاکنون حدود 16 درصد از کودکان 5 تا 15 سال استان واکسن دریافت کرده اند و خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر بروز عارضه خاص در هیچ یک از آنها گزارش نشده است.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی در البرز اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان های البرز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه البرز در بحث شیوع کرونا در وضعیت تثبیت شده رو به کاهش قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر بستری های کرونایی در استان کمتر از 150 نفر هستند و طی 24 ساعت گذشته هم فوتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد مراجعان حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی استان هم به کمتر از 600 نفر رسیده که تست کمتر از 10 درصد آنها مثبت می شود.

این مسئول تاکید کرد: طی 24 ساعت گذشته تست 44 نفر از کسانی که تست کرونا داده بودند مثبت شده است.

بابایی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در البرز گفت: تا کنون 42.

5 درصد از واجدین شرایط استان دز سوم خود را دریافت کرده اند و کسانی که تا کنون به هر دلیل موفق به تزریق واکسن نشده اند در خواست می شود؛ در شرایطی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ کرونایی همه شهرستان های البرز زرد است

رنگ کرونایی همه شهرستان های البرز زرد است