مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-16اقتصادي

70 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی؛ چشم انتظار کمک خیران


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 70 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغ بدهی 70 میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران هستند - 70 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی؛ چشم انتظار کمک خیران ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: هم اکنون 70 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغ بدهی 70 میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران هستند حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، عصر امروز شنبه 27 فروردین در هیجدهمین جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان، اظهار کرد: هدف ما مبارک و با عظمت است و کمک به افراد نیازمندی است که گرفتار زندان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به سخاوت امام حسن مجتبی(ع) در کمک به نیازمندان و لزوم الگوگیری از این امام همام، افزود: در سال گذشته 147 نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک خیران آزاد شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان 52 و میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، افزود: از این مبلغ 5 میلیارد تومان کمک ستاد دیه، 17 میلیارد تومان گذشت شکات و مابقی از کمک خیران و تسهیلات تأمین شده است.

حمیدی با اشاره به اینکه هم اکنون 70 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغ بدهی 70 میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران هستند، بیان کرد: هدف ما از برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی؛ چشم انتظار کمک خیران

70 زندانی جرائم غیرعمد در خراسان جنوبی؛ چشم انتظار کمک خیران