مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-16پزشكي

افزایش 3 برابری ابتلا به کرونا در مازندران


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه عمده نگرانی علوم پزشکی مازندران شیوع بیماری کرونا در مدارس استان است،ادامه داد: - در حال حاضر تمرکز ما باید بر روی مدارس باشد و رصد واکسیناسیون دانش آموزان برای کنترل ویروس کرونا باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان خبرداد و گفت: در هفته ای که گذشت میزان ابتلا به کرونا در استان نسبت به 2هفته قبل حدود سه برابر افزایش یافته است.

دکتر سیمین بابایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر روند ابتلا به بیماری کرونا در استان مازندران یک روند صعودی و رو به رشد است که باید با افزایش میزان واکسیناسیون این بیماری را کنترل کرد.

وی ادامه داد:با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها تزریق واکسن برای جلوگیری از ابتلا بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه عمده نگرانی علوم پزشکی مازندران شیوع بیماری کرونا در مدارس استان است،ادامه داد: در حال حاضر تمرکز ما باید بر روی مدارس باشد و رصد واکسیناسیون دانش آموزان برای کنترل ویروس کرونا باید در اولویت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری ابتلا به کرونا در مازندران

افزایش 3 برابری ابتلا به کرونا در مازندران