مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-16سياسي

اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث کنارگذر شهرستان نیر


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل کنارگذر نیر 3 میلیارد تومان منابع اعتباری در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی عصر شنبه در دیدار مردمی خود در شهر نیر اظهار کرد: سال هاست که احداث کمربندی و کنارگذر نیر آغاز شده و سعی بر این است تا امسال با تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار این پروژه عمرانی در نیر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این کنارگذر انتظار می رود از بار ترافیکی داخل شهر نیر کاسته شده و شرایط مناسبی را برای عبور و مرور راحت مسافران و گردشگران به ویژه در ایام گردشگری شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدام نه تنها چهره شهر شرایط مطلوب تری به خود پیدا می کند بلکه تردد ایمنی را شاهد خواهیم بود و از بار ترافیکی داخل شهر و خیابان های منتهی به میادین اصلی کاسته خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی تکمیل راه کریق – آرموداق به میانه را در نیر به عنوان اصلی ترین پروژه عمرانی در شهرستان یادآور شد و افزود: برای این پروژه منابع اعتباری مناسب در نظر گرفته شده تا با تکمیل این مسیر تردد راحت و کم خطری را در رسیدن به میانه و اتصال به بزرگراه تبریز – زنجان شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث کنارگذر شهرستان نیر

اختصاص 3 میلیارد تومان برای احداث کنارگذر شهرستان نیر