مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-16ورزشي

باغ ارم شیراز میزبان کودکان کار شد


طی اقدامی جالب از سوی شورای شهر شیراز، 50 کودک کار به باغ ارم شیراز دعوت شدند.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات فرهنگی شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز این اقدام را کرامت بخشیدن به کودکان کار دانست و بر ادامه این حرکت فرهنگی تاکید کرد.

مسعود زارعی با اشاره به اینکه این اقدام به این شکل برای نخستین بار رخ داده است، گفت: این اقدام در بحث نمادین منجر به تکریم این کودکان و برخورداری آنها از امکاناتی است که قشر برخوردار جامعه از ان بهره مند هستند.

وی افزود: به دنبال این اتفاق مردم نیز در جریان امر قرار گرفته و منجر به جذب مشارکت های مردمی و حتی جذب کمک خیرین برای سامان دهی این قشر می شود.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه این کودکان همه پس از جمع آوری توسط عوامل اداره پیشگیری و سامان دهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز دارای پرونده شده و تحویل اداره بهزیستی جهت غربال گری می شوند، افزود: این کودکان سپس در کنار خانواده خود زندگی می کنند ضمن اینکه تحت حمایت این اداره نیز قرار می گیرند و از انواع خدمات فرهنگی، هنری، آموزشی، زیارتی، سیاحتی، ورزشی و علمی با هدف پر کردن اوقات فراغت، معاشرت اجتماعی، ایجاد اعتماد به نفس، جامعه پذیری و یادگیری مهارتهای زندگی بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ ارم شیراز میزبان کودکان کار شد

باغ ارم شیراز میزبان کودکان کار شد