مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-16دانش

اعطای جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی به استاد جوان دانشگاه هرمزگان


علیرضا آشوری زاده، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه هرمزگان موفق به دریافت جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، دکتر علیرضا آشوری زاده عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه هرمزگان موفق به دریافت جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان شد.

 آشوری زاده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، 15 مقاله ی علمی_پژوهشی و ISI  در مجلات معتبر بین المللی و داخلی را در کارنامه پژوهشی خود دارد که بنیاد ملی نخبگان در جدیدترین فهرست برگزیدگان خود، جایزه ی مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی را به این عضو هیأت علمی پژوهشگاه اختصاص داد.

بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه ها، تسهیلات ویژه ای را تحت عنوان جایزه مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می شوند، اعطا می کند.

 این جایزه با هدف حمایت از فعالیت های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می شود.

اساتیدی که موفق به کسب این جایزه می شوند، از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی به استاد جوان دانشگاه هرمزگان

اعطای جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی به استاد جوان دانشگاه هرمزگان