مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-16حوادث

کلاهبرداری های تبهکار سایبری از مغازه داران!


جوان اسپورتیج سواری که با ترفند نخ نمای رسیدهای جعلی از مغازه داران مشهدی کلاهبرداری می کرد، درحالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد که تاکنون شش تن از شاکیان وی را شناسایی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای کلاهبرداری های سایبری از اواخر اردیبهشت سال گذشته، هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که جوانی با تسلیم شکایتی به پلیس گفت: در مغازه ام مشغول فروش پوشاک بودم که جوان ناشناسی وارد فروشگاه شد و بعد از خرید تعدادی از لباس ها، ادعا کرد:کارت بانکی همراه ندارد و سپس از من خواست بهای پوشاک را با گوشی تلفن بپردازد.

من هم که از قصد پلید او خبر نداشتم با پرداخت آن از طریق فضای مجازی موافقت کردم.

آن جوان که حدود 30 سال داشت پس از لحظاتی، تراکنش پرداخت وجه را درون گوشی تلفن همراه به من نشان داد که به شماره حساب بانکی ام واریز شده بود اما هیچ پیامکی را از سوی بانک دریافت نکردم.

وقتی به موضوع مشکوک شدم آن جوان با خونسردی گفت: چون حساب من مربوط به موسسات بانکی است به همین دلیل پیامک آن دیرتر ارسال می شود و معمولا کمی زمان بر است! شاکی پرونده ادامه داد: من که ماجرا را باور کرده بودم عکس العملی نشان ندادم و بدین ترتیب آن جوان (خریدار) از مغازه خارج شد ولی در بررسی های بعدی متوجه شدم که هیچ پولی به حسابم واریز نشده است و من طعمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری های تبهکار سایبری از مغازه داران!

کلاهبرداری های تبهکار سایبری از مغازه داران!