مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-17پزشكي

دانشجویان و دانش آموزان نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشجویان باید نسبت به تکمیل دز سوم و دانش آموزان نیز باید نسبت به تکمیل دز دوم واکسن کرونای خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز: دانشجویان و دانش آموزان نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشجویان باید نسبت به تکمیل دز سوم و دانش آموزان نیز باید نسبت به تکمیل دز دوم واکسن کرونای خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: وضعیت کرونایی استان فعلا نسبتاً در وضعیت تثبیت بوده و موارد بستری و فوتی چندان بالا نیست که روزانه یک الی دو نفر داریم و برخی روزها اصلا فوتی نیست.

وی ادامه داد: اندکی تعداد مراجعین سرپایی افزایش یافته است که آن هم طبیعی است؛ بعد از تزریق واکسن اگر سویه ای هم در میان جمعیت باشد، افراد علائم مختصری از خود نشان می دهند که باید چند روز استراحت کرده و سپس در محل کار حاضر شوند.

وی افزود: هیچ یک از شهرهای استان قرمز و آبی نیستند؛ 17 شهرستان، زرد و شهرستانهای نارنجی نیز چهار مورد است اما هفته ی گذشته هریس آبی بود که این هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و دانش آموزان نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند

دانشجویان و دانش آموزان نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند