مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-17سياسي

آیت الله مروج هدایت گر صدیق و راهنمایی شفیق در اردبیل بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیت الله مروج هدایت گری صدیق و همراه شفیق مردم در مسایل و مشکلات مختلف بود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آیت الله مروج هدایت گری صدیق و همراه شفیق مردم در مسایل و مشکلات مختلف بود.

آیت الله سید حسن عاملی در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام جمعه فقید اردبیل آیت الله مروج در اردبیل اظهار کرد: 27 فروردین یادآور عروج عارفانه عالمی وارسته و پدر معنوی اردبیلی هاست که همواره در سنگر دفاع از انقلاب و خط ولایت مستحکم و مقاوم حضور داشت.

وی مشارکت آیت الله مروج را در راه اندازی مؤسسات خیریه و صندوق های قرض الحسنه متعدد در کنار فعالیت های دینی، فرهنگی و انقلابی یادآور شد و تصریح کرد: در عرصه دفاع مقدس نیز نقش آفرینی بی نظیری را از این عالم وارسته شاهد بودیم که همواره در تاریخ این دیار ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: به اذعان بسیاری از بزرگان کشور آیت الله مروج از برجسته ترین و عقلای ائمه جمعه کشور بود که همواره سعی کرد در هدایت مردم و دلسوزی برای آنها پیشقدم بوده و همواره پشتیبان انقلاب، خط امام و ولایت باشد.

آیت الله عاملی افزود: این شخصیت بی نظیر سال های طولانی در عرصه هدایت گری شفیقانه مردم اردبیل، رهنمودهای عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مروج هدایت گر صدیق و راهنمایی شفیق در اردبیل بود

آیت الله مروج هدایت گر صدیق و راهنمایی شفیق در اردبیل بود