مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-17فناوري

سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» منصوب شد


سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری معارفه شد و ماموریت خود را آغاز کرد.

- ، هادی محضرنیا در این جلسه با تاکید بر اهمیت راه اندازی سازمان فناوری های نوین اظهار کرد: شرایط به گونه ای است که فرصتی برای از دست دادن نداریم و انتظاری که از مرکز تهران هوشمند داریم آن است که در مسیر اجرایی و عملیاتی، فعالانه حرکت خود را آغاز کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به مسیر طی شده توسط این سازمان در عرصه ی شهر هوشمند گفت: هر چند با چند سال تأخیر مسیر شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفته است اما در این مسیر گام اول، تبیین موضوع شهر هوشمند، شناسایی توانمندی ها و نیازهای آن بوده است و خوشبختانه این نقش با برگزاری همایش ها، سخنرانی ها و جمع آوری مستندات به خوبی انجام شده است.

محضرنیا با اشاره به پیگیری روند حقوقی راه اندازی سازمان فناوری های نوین اظهار کرد: در حال حاضر باید در مسیر اجرایی و عملیاتی حرکت کنیم و فارغ از نتایج حقوقی، قسمت عمده پروژه های فناورانه کلید زده شود.

وی افزود: امروز می توان گفت که مرکز تهران هوشمند با مأموریت جدید، از سطح قبلی ارتقا پیدا کرده است و سازمان فاوا تلاش می کند، این مرکز را در زمینه ی در اختیار قرار دادن امکانات زیرساختی و فناورانه در اولویت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» منصوب شد

سرپرست جدید مرکز «تهران هوشمند» منصوب شد