مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-17اقتصادي

رمز پیشرفت و توسعه اهر، تهیه نقشه راه و ترسیم چشم انداز برای آینده است


استاندار آذربایجان شرقی، رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر را تهیه ی نقشه راه و ترسیم چشم انداز مناسب برای آینده عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، رمز پیشرفت و توسعه شهرستان اهر را تهیه ی نقشه راه و ترسیم چشم انداز مناسب برای آینده عنوان کرد.

عابدین خرّم در جمع مسئولان شهرستان اهر گفت: تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه در این شهرستان تهیه ی نقشه راه و چشم انداز است که از مسئولان و فرماندار جدید این شهرستان درخواست می کنم با تهیه ی نقشه راه و چشم انداز در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و.

ارزش افزوده در این حوزه ها را افزایش دهند.

وی افزود: باید نسبت به ظرفیت های استانی و شهرستانی در بحث کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات ارزش افزوده را افزایش دهیم و با توجه به اینکه آذربایجان شرقی جزو استان های رتبه اول معدنی است، باید ارزش افزوده را در این حوزه افزایش دهیم.

خرّم همچنین پیشرفت و رونق اقتصاد شهرستان اهر را در گروی برنامه ریزی دقیق و اصولی برشمرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی می توان به پیشرفت و توسعه دست یافت و در این راستا باید بخش خصوصی نیز وارد عمل شوند و سرمایه گذاران بخش خصوصی با همکاری دولت برای ارتقاء و رشد بالای 10 درصدی در جامعه که قابل دسترسی است، همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیشرفت و توسعه اهر، تهیه نقشه راه و ترسیم چشم انداز برای آینده است

رمز پیشرفت و توسعه اهر، تهیه نقشه راه و ترسیم چشم انداز برای آینده است