مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-17حوادث

پاسخ پلیس به قدرت نمایی های اوباش کرجی در فضای مجازی و حقیقی


 جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری پنج تن از عاملان شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در فضای مجازی و حقیقی خبر داد و گفت: متهمان با ایجاد درگیری دسته جمعی و کری خوانی در فضای مجازی به دفعات باعث اختلال در نظم عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شده بودند.

- ایسنا/البرز  جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری پنج تن از عاملان شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در فضای مجازی و حقیقی خبر داد و گفت: متهمان با ایجاد درگیری دسته جمعی و کری خوانی در فضای مجازی به دفعات باعث اختلال در نظم عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: با اعلام نزاع و درگیری تعدادی اراذل و اوباش سابقه دار در محله حیدرآباد کرج و ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی آنان با سلاح سرد، تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت که یکی از اوباش سطح دار استان با همکاری همدستانش با تعدادی از اراذل درگیر و کری خوانی داشته اند که با اطلاع از حضور پلیس بلافاصله از محل درگیری متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این افراد با انتشار تصاویر کری خوانی و قدرت نمایی با سلاح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پلیس به قدرت نمایی های اوباش کرجی در فضای مجازی و حقیقی

پاسخ پلیس به قدرت نمایی های اوباش کرجی در فضای مجازی و حقیقی