مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-17پزشكي

پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد مجوز پذیرش بین المللی بیمار گرفت


معاون پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد گفت: پژوهشکده علوم تولید مثل یزد، گواهی IPD (پذیرش بیماران بین الملل) را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد.

- ، علی محمد عبدلی اظهار داشت: برابر نتایج ارزشیابی و ممیزی نهایی به عمل آمده توسط مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد حائز شرایط پذیرش بیماران بین الملل شد.

وی ادامه داد: از این پس بیماران خارج از کشور می توانند نسبت به اخذ گواهی های درمانی بین المللی و ثبت بین المللی نتایج درمانی خود اقدام کنند.

عبدلی با اشاره به زیر ساخت های لازم برای دریافت گواهی پذیرش بیماران بین الملل افزود: توسعه فضای فیزیکی شامل ساخت اتاق بستری و استراحت بیماران بین الملل، تشکیل پرونده بیماران به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی، سه زبانه شدن تابلوها و راه اندازی سایت به سه زبان از سری اقدامات انجام شده در پژوهشکده است.

وی با اشاره به مراجعه سالانه 12 هزار زوج به این پژوهشکده اظهار داشت: چند سالی است که پژوهشکده طب تولید مثل یزد به عنوان قطب علمی کشور در درمان ناباروری شناخته شده به طوری که 90 درصد مراجعه کنندگان از خارج از استان، سه درصد مراجعه کنندگان بومی و بقیه از خارج از کشور، این مرکز را برای درمان انتخاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد مجوز پذیرش بین المللی بیمار گرفت

پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد مجوز پذیرش بین المللی بیمار گرفت