مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-17سياسي

اراده کافی برای معرفی مشاهیر خراسان شمالی به مردم وجود نداشته است


در خراسان شمالی مشاهیر متعددی داریم اما آنچنان که باید اراده و انگیزه ای برای معرفی این افراد به جوانان و جامعه وجود نداشته است.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر یک شنبه در مراسم نکوداشت شیخ محمد تقی بجنوردی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در خراسان شمالی مشاهیر متعددی داریم اما آنچنان که باید انگیزه ای برای تشریح این افراد به جوانان و جامعه نبوده است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به بیان مشاهیر خراسان شمالی توسط رهبر انقلاب در سفر خود به استان، ادامه داد: این غفلت موجب شرمندگی خودمان است.

وی افزود: مسیر رشد یک جامعه با معرفی الگوهای مناسب طی می شود و الگوسازی های دقیق باعث ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و تقویت روح خواهد شد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به پیشینه فرهنگی و علمی ایران، گفت: برخی کشورها از جمله رژیم غاصب صهیونیستی بدون ریشه هستند و هیچ چیز قابل افتخاری ندارند.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: ریشه آمریکا نیز تنها قتل و غارت و زر اندوزی است.

وی افزود: پیشینه فرهنگی ایران باعث شد دین اسلام را به سرعت بپذیرد و با آن همراهی کند؛ درحالی که ملتی که فرهنگ صحیح ندارد، حرف حق را نیز نخواهد پذیرفت.

حجت الاسلام نوری با اشاره به ابعاد مختلف زندگی شیخ محمد تقی بجنوردی، گفت: داستان هجرت ایشان به مشهد به خاطر ظلم حاکم زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده کافی برای معرفی مشاهیر خراسان شمالی به مردم وجود نداشته است

اراده کافی برای معرفی مشاهیر خراسان شمالی به مردم وجود نداشته است