مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-17سياسي

هنرمندان آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه هنرمندان باید آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند، گفت: ماندگاری و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی رسالت بزرگ هنرمندان است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی در استان ایلام اظهار کرد: هنر یک نعمت الهی است که خداوند متعال به برخی انسان های می دهد.

وی تصریح کرد: وقتی این هنر به انسان مسئول افزوده شود، مسئولیت انسان بیشتر می شود، احساس مسئولیتی که در برابر خالق دارد و در قالب هنر خدادادی بروز می دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه هنرمند متعهد انقلابی مسلمان هدفمند کار می کند و نگهداشت و ماندگار کردن ارزش های اسلامی و انقلابی اسلامی رسالت بزرگ آنان است، بیان کرد: نقش نوحه هایی که آهنگران در زمان جنگ می خواند بسیار تاثیرگذار بود و نقش مهمی در خلق حماسه های ماندگار توسط رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل داشت.

امام جمعه ایلام گفت: هنرمندان باید تلاش کنند که آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند، عدالت آزادی و دفاع از حقوق بشر، گمشده بشر امروز است که هیچ مکتبی در این واژهای مقدس به پای اسلامی نمی رسد.

وی افزود: هنرمند انقلابی ارزش های انقلابی را در سطح جهان گسترش می دهد و ما و شما هنرمندان، مسئولیتی سنگینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند

هنرمندان آرمان های انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کنند