مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-17دانش

کمک صندوق رفاه به دانشگاه های غیرانتفاعی برای حل مشکل خوابگاه


دبیر کل اتحادیه دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی از کمک مالی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی برای اجاره خوابگاه های خودگردان خبرداد.

- با اشاره به چالش های حضوری شدن آموزش در دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی گفت: به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم هنوز مشکل تغذیه مؤسسات غیرانتفاعی خود را نشان نداده است.

وی ادامه داد: در این ماه، وعده ناهار ارائه نمی شود و تعداد دانشجویان خوابگاهی نیز زیاد نیست، بنابراین مشکلات مربوط به تغذیه دانشجویان خود را بعد از ماه مبارک رمضان نشان خواهد داد.

دبیر کل اتحادیه دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی گفت: اما در بخش خوابگاهی با توجه به این مساله که از خوابگاه های خودگردان استفاده می شود، هزینه خوابگاه ها بسیار افزایش یافته و دانشجویان توان پرداخت آن را ندارند، بنابراین در این مورد از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخواست کمک کردیم.

وی خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد به ازای هر دانشجو مبلغی را به عنوان وام رهن به دانشگاه ها پرداخت می کند تا دانشجویان خوابگاه خودگردان رهن کنند و مشکل آنها رفع شود و زمانی که نیاز آنها برطرف شد، طبق دستورالعمل صندوق رفاه این وام را بازگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک صندوق رفاه به دانشگاه های غیرانتفاعی برای حل مشکل خوابگاه

کمک صندوق رفاه به دانشگاه های غیرانتفاعی برای حل مشکل خوابگاه