مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-17سياسي

تمهیدات ترافیکی ویژه روز ارتش در هسته مرکزی مشهد اجرا می شود


همزمان با رژه روز ارتش جمهوری اسلامی تمهیدات ترافیکی ویژه ای فردا، دوشنبه در هسته مرکزی شهر اجرا می شود.

- مشهد ـ رییس پلیس راهور مشهد گفت: همزمان با رژه روز ارتش جمهوری اسلامی تمهیدات ترافیکی ویژه ای فردا، دوشنبه در هسته مرکزی شهر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس عابدینی ظهر یکشنبه در خصوص رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمهیدات ترافیکی ویژه ای فردا در هسته مرکزی مشهد اجرا که با توجه به برگزاری رژه نیروهای مسلح از میدان 15 خرداد، از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب 28 فروردین ماه تا پایان آیین رژه توقف وسایل نقلیه در میدان 15 خرداد، باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش تا میدان 15 خرداد و طول خیابان خرمشهر در مسیر رفت و برگشت، ممنوع است.

رییس پلیس راهور مشهد بیان کرد: تردد خودرو از میدان بسیج به سمت میدان 15 خرداد، انسداد خیابان امام رضا (ع) 41 به سمت میدان 15 خرداد از تقاطع لشکر به سمت میدان امام خمینی (ره) و امام خمینی (ره) 57 به سمت میدان امام و از خیابان امام 80 و60 به سمت میدان امام خمینی (ره) جلوگیری می شود.

وی افزود: فردا تا پایان آیین نیز از تردد خودروها در خیابان خرمشهر از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان 15 خرداد، خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع کوشش به سمت میدان 15 خرداد و پایانه مسافربری و ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی ویژه روز ارتش در هسته مرکزی مشهد اجرا می شود

تمهیدات ترافیکی ویژه روز ارتش در هسته مرکزی مشهد اجرا می شود