مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-17سياسي

هیچکدام از تفاهمنامه های ما با همسایگان برای مدیریت گرد و غبار عملیاتی نشده است


دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار از انجام یک آسیب شناسی آکادمیک برای بررسی دلایل عدم موفقیت تفاهم نامه های گرد و غبار با کشورهای همسایه خبر داد.

- دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار: هیچکدام از تفاهمنامه های ما با همسایگان برای مدیریت گرد و غبار عملیاتی نشده است دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار از انجام یک آسیب شناسی آکادمیک برای بررسی دلایل عدم موفقیت تفاهم نامه های گرد و غبار با کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی محمد طهماسبی بیرگانی در دومین جلسه ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار که پیش از ظهر امروز (28 فروردین) در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه منطقه ای بین سوریه و عراق که حاوی رسوبات بادرفتی است، منشا غبارخیزی منطقه است، اظهار کرد: 279 میلیون هکتار از اراضی منطقه، کانون گسیل گرد و غبار به داخل کشور است که 30 درصد آن پتانسیل زیاد و 10 درصد آن که در عربستان و بخش هایی از عراق واقع است پتانسیل خیلی زیادی دارند.

وی از شناسایی هشت کانون عمده گرد و غبار در خاورمیانه خبر داد و گفت: این کانون ها در عربستان، امارات، شمال عربستان، جنوب عراق، شمال عراق، ترکمنستان – ازبکستان – تاجیکستان، افغانستان و پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکدام از تفاهمنامه های ما با همسایگان برای مدیریت گرد و غبار عملیاتی نشده است

هیچکدام از تفاهمنامه های ما با همسایگان برای مدیریت گرد و غبار عملیاتی نشده است