مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-17سياسي

5 هزار مسکن توسط سپاه انصار الحسین (ع) همدان احداث خواهد شد


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: ساخت 40 هزار مسکن را مجموعه سپاه بر عهده گرفته که در این راستا این سهمیه در استان حدود 5000 مسکن برآورد شده است.

- ، سردار مظاهر مجیدی یکشنبه در آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر با اشاره به یاد و خاطره 1100 شهید شهرستان ملایر از سرداران بزرگ این شهرستان نام برد و شهیدان تاجوک، صارمی، طالبی رسول حیدری را سردمداران جهاد و مقاومت خواند.

وی خاطرنشان کرد: وجود یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر و افتتاح پروژه 1100 واحدی در این شهرستان را به فال نیک می گیریم و با توجه به برگزاری کنگره شهدا در سال 1402 در این شهرستان از مزین کردن این پروژه به نام شهدا استفاده می کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ادامه بسیج سازندگی را یک نعمت الهی خواند و گفت: فرزندان شما در بسیج سازندگی کار می کنند که ظرفیت سازی برای انقلاب اسلامی بوده و تربیت نیروی انقلابی در آنجا صورت می گیرد.

سردار مجیدی گفت: 1900 گروه جهادی در استان داریم که در عرصه های مختلف فعالیت می کنند، یکی از این عرصه ها عمرانی و سازندگی بوده و جهادگران در این بخش، در ملایر کار خودشان را از مدتی قبل آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: ساخت 40 هزار مسکن را مجموعه سپاه بر عهده گرفته و در استان همدان حدود پنج هزار مسکن برآورد شده که در مرحله اول 103 مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار مسکن توسط سپاه انصار الحسین (ع) همدان احداث خواهد شد

5 هزار مسکن توسط سپاه انصار الحسین (ع) همدان احداث خواهد شد