مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-17اقتصادي

قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف استان همدان در دستور کار


فرماندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی در مدیریت مصرف آب باید الگو باشند گفت: قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف استان همدان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی یکشنبه در جلسه ستاد پایش تنش آبی که در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت حفظ منابع آبی و کاهش سطح مصارف توسط مشترکین پرمصرف گفت: ضروری است متوسط حجم مصرفی دستگاه های اجرایی مشخص و کاهش 25 درصدی مصارف این طیف از مشترکین از سوی شرکت آب و فاضلاب درخواست شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید در مصرف آب برای سایر مشترکین الگو باشند.

فرماندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع آبیاری فضای سبز اشاره کرد و گفت: پیش از این شهرداری ها مکلف به تفکیک آب شرب از آب مورد نیاز فضای سبز بودند اما در حال حاضر با واگذاری بخشی از فضای سبز به پیمانکاران و برای جلوگیری از مصرف آب شرب در آبیاری فضای سبز کنترل این نوع از مصارف باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در شرایط موجود تنها گزینه به منظور نجات شهر، تمرکز بر منابع آبی سطحی است، گفت: برخی اقدامات به منظور جلوگیری از افت منابع آبی موجود در حال انجام است؛ چراکه درحال حاضر نمی توان بر منابع آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف استان همدان در دستور کار

قطع آب دستگاه های اجرایی پر مصرف استان همدان در دستور کار