مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-17سياسي

تداوم بررسی نیاز شیراز به تصفیه خانه های لوکال


با توجه به میزان کسری آب در افق 20 ساله شهر شیراز و نیاز به حفظ و توسعه فضای سبز شهری، ضرورت احداث تصفیه خانه لوکال مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: با توجه به میزان کسری آب در افق 20 ساله شهر شیراز و نیاز به حفظ و توسعه فضای سبز شهری، ضرورت احداث تصفیه خانه لوکال مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود زارعی یکشنبه 28 فروردین در چهل و هفتمین جلسه کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: کلیات طرح احداث تصفیه خانه های لوکال با هدف تامین پساب برای آبیاری فضای سبز شیراز به بررسی گذاشته شده است.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شیراز عنوان کرد: با توجه به میزان کسری آب در افق 20 ساله شهر شیراز و نیاز به حفظ و توسعه فضای سبز شهری ضرورت احداث تصفیه خانه لوکال مورد بررسی قرار گرفت.

زارعی با تصریح اینکه شهرداری و اداره آبفا آمادگی آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه لوکال جانمایی شده را دارند، گفت: اعتبار اجرای این طرح در بودجه 1401 دیده شده و برای آغاز عملیات اجرایی مشکلی وجود ندارد و طی جلسه ای مشترک هماهنگی و زمانبندی طرح مشخص می شود.

او افزود: براساس این مصوبه شهرداری اجازه دارد در نقاط جانمایی شده، ایستگاه های منطقه ای یا لوکال تصفیه فاضلاب شهری را احداث کرده و پساب حاصله را برای آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بررسی نیاز شیراز به تصفیه خانه های لوکال

تداوم بررسی نیاز شیراز به تصفیه خانه های لوکال