مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-17سياسي

شهرداری شیراز باید در تمام سطوح اصلاح شود


نیروهایی بدون ضابطه در حال وارد شدن به شهرداری هستند و باید ساختار شهرداری از صدر تا ذیل اصلاح گردد.

- ، ابراهیم حسینی بعد از ظهر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: برخی از نیروهایی که قرار است وارد شهرداری شوند بدون ضابطه و تنها با رابطه قرار است وارد شوند این در حالی است که حتی در شورای پنجم نیز وارد شدن برخی از چهره ها بدون ضابطه مشهود بود.

وی اضافه کرد: برخی از پرسنل شهرداری در محلی که تخصص آنان است فعالیت نکرده و در جای دیگری در حال فعالیت هستند اما می توان از این افراد در محل مناسب استفاده کرد تا دیگر شهرداری به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: اگر شهرداری به دنبال استفاده از نیروهای انسانی جدید است باید با انتشار آگهی زمینه استفاده از نیروهای انسانی توانمند در تمامی طبقه های اجتماعی فراهم کند حسینی افزود: اهل هیچ گروه و باند سیاسی نیستم و تاکنون هیچ کسی را برای استخدام معرفی نکرده ام اما شرایطی در شهرداری ایجاد شده است که دیگر جای هیچ توجیهی و توضیحی را باقی نمی گذارد از این رو باید شهرداری از صدر تا ذیل اصلاح گردد.

به گفته وی برخی به بهانه میدان دادن به جوانان فضا را برای حضور نیروهای نزدیک به خود فراهم کرده اند این در حالی است که قانون لازم الاجرا است و باید اجرایی شود حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز باید در تمام سطوح اصلاح شود

شهرداری شیراز باید در تمام سطوح اصلاح شود