مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-17سياسي

برنامه ریزی عملیات اجرایی تصفیه خانه محلی شیراز


عضو شورای اسلامی شهر شیراز از برنامه ریزی عملیات اجرایی تصفیه خانه محلی شهر شیراز خبر داد.

- ، در چهل و هفتمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، کلیات طرح احداث تصفیه خانه های لوکال با هدف تأمین پساب برای آبیاری فضای سبز شیراز بررسی شد.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تشریح کرد: با توجه به میزان کسری آب در افق 20 ساله شهر شیراز و نیاز به حفظ و توسعه فضای سبز شهری ضرورت احداث تصفیه خانه لوکال مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود زارعی با تصریح اینکه شهرداری و اداره آبفا آمادگی آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه لوکال جانمایی شده را دارند، گفت: اعتبار اجرای این طرح در بودجه 1401 دیده شده و برای آغاز عملیات اجرایی مشکلی وجود ندارد و طی جلسه ایی مشترک هماهنگی و زمانبندی طرح مشخص می شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه شهرداری اجازه دارد در نقاط جانمایی شده، ایستگاه های منطقه ای یا لوکال تصفیه فاضلاب شهری را احداث کرده و پساب حاصله را برای آبیاری فضای سبز و سایر فعالیت های غیر شرب، استفاده کند.

زارعی گفت: روش های مختلفی برای تصفیه فاضلاب شهری و تبدیل آن به پساب خاکستری قابل استفاده در مصارف غیر شرب، وجود دارد که طرح اجرای ایستگاه های لوکال، یک طرح مثبت و ارزنده به شمار می رود؛ اما طرحی حساس است که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی عملیات اجرایی تصفیه خانه محلی شیراز

برنامه ریزی عملیات اجرایی تصفیه خانه محلی شیراز