مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-17اقتصادي

باغ موزه مشاهیر امسال افتتاح می شود/درصدد احیای بافت هستیم نه تخریب آن


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،رگردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه باغ موزه مشاهیر امسال به بهره برداری می رسد، گفت: این باغ موزه به صورت BOT به سرمایه گذار واگذار شد اما سرمایه گذار دچار نوسانات نرخ شد و فاز نخست باغ موزه مشاهیر امسال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،رگردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه باغ موزه مشاهیر امسال به بهره برداری می رسد، گفت: این باغ موزه به صورت BOT به سرمایه گذار واگذار شد اما سرمایه گذار دچار نوسانات نرخ شد و فاز نخست باغ موزه مشاهیر امسال به بهره برداری می رسد.

سید مؤید محسن نژاد یکشنبه 28 فروردین در یک کنفرانس خبری که در راستای سلسله نشست های مدیران پاسخگو برگزار شد، در خصوص بحث درآمدهایی که از طریق جاذبه های تاریخی فرهنگی استان حاصل می شود، گفت: ما این موضوع را که جاذبه های گردشگری باید به صورت هیئت امنایی اداره شود دنبال کردیم که هر چه درآمد حاصل می شود به استان بازگردد اما این نکته نباید فراموش شود که این درآمدها کفاف هزینه های ساماندهی آن اماکن را نمی دهد.

او افزود: باید هزینه هایی برای این اماکن از بودجه های ملی و استانی تامین شود تا بتوانیم اماکن تاریخی و فرهنگی را در شأن یک مکان ملی نگهداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه مشاهیر امسال افتتاح می شود/درصدد احیای بافت هستیم نه تخریب آن

باغ موزه مشاهیر امسال افتتاح می شود/درصدد احیای بافت هستیم نه تخریب آن