مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-18بين الملل

تلاش های دیپلماتیک غرب با پوتین بی نتیجه بود


ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا گفت که تلاش های دیپلماتیک غرب برای متقاعد کردن ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برای توقف جنگ در اوکراین، تاکنون هیچ دستاوردی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دراگی در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریر دلا سرا گفت: من کم کم دارم فکر می کنم حق با آن افراد است که می گویند صحبت کردن با او (پوتین) بی فایده و فقط وقت تلف کردن است.

نخست وزیر ایتالیا در ادامه افزود، او همیشه احساس می کرد امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه که در حال حاضر ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، درست می گوید که باید هر راه ممکن برای گفت وگو را آزمایش کرد اما من این تصور را دارم که وحشت جنگ با کشتار آن کاملاً مستقل از صحبت ها و تماس های تلفنی است.

دراگی در ادامه افزود: هدف پوتین تا کنون جستجوی صلح نبوده است، بلکه تلاش برای نابودی مقاومت اوکراین، اشغال کشور و سپردن آن به یک دولت دوست بوده است.

مانند بسیاری دیگر نخست وزیر ایتالیا در آغاز درگیری فکر می کرد که یک پیروزی سریع برای روس ها محتمل است اما وی بعد از گذشت یک ماه از جنگ گفت: پیروزی به دست نیامد و ما نمی دانیم که آیا هرگز خواهد آمد یا نه؟ مقاومت اوکراین قهرمانانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های دیپلماتیک غرب با پوتین بی نتیجه بود

تلاش های دیپلماتیک غرب با پوتین بی نتیجه بود