مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-18پزشكي

سقف پرداختی به اعضای هیات علمی اعلام شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه سقف پرداخت اعضای هیات علمی به 39 میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیداکرده است، گفت: در خصوص کارانه نیز وزارت بهداشت در حال رفع مشکل پلکانی در دوره های قبل است و سقف 90 میلیون تومان را در نظر گرفته اند البته به ندرت کسی به این عدد می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها نیز گفت: طبق آمار معاونت توسعه دانشگاه، میزان بازنشستگی اعضای هیئت علمی در سال های گذشته 50 نفر در سال بوده و در سال گذشته بیش از 30 نفر بازنشسته شده اند که کمتر از حد معمول بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: برخی کسانی که بازنشسته شده اند کسانی بوده اند که سه سال در محل کار خود حضور نداشته اند.

بنابراین اگر زمان بازنشستگی آنها رسیده بهتر است تا راه برای افراد علاقه مند و دلسوز دانشگاه باز شود.

وی یکی از شاخص های دیگر بازنشستگی اعضای هیئت علمی را رکود علمی آنان عنوان کرد و گفت: طبق قانون، اعضای هیئت علمی باید پس از 8 سال ارتقاء پیدا کنند اما می بینیم که یک فرد پس از 30 سال استادیار باقی مانده است و یا اینکه کسی موعد بازنشستگی اش فرا رسیده و چند سال است که در خارج از کشور به سر می برد و اهمیتی برای بخش خودش قائل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف پرداختی به اعضای هیات علمی اعلام شد

سقف پرداختی به اعضای هیات علمی اعلام شد