مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-18سياسي

بافت تاریخی نباید بهانه ای برای توسعه قزوین باشد!


شهردار قزوین درخصوص ادامه پروژه شهید انصاری شرقی در بافت تاریخی بیان کرد: نباید به بهانه بافت تاریخی، مانع رشد جنوب شهر شویم، قرار نیست بافت تاریخی شهر عقب افتاده بماند، - چه کسانی اجازه نمی دهند شهر رشد کند، چرا اجازه ساخت و ساز در جنوب شهر را نمی دهند، کجا ارتفاع ساختمان به بافت تاریخی آسیب رسانده است؟ مهدی صباغی یکشنبه شب 28 فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، بیان کرد: نخستین کار ما در حوزه حل مشکل ترافیکی شهر قزوین بود که در این راستا برای بافت جدید و قدیم شهر تدابیری اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی قزوین در بلوار جمهوری و خیابان اصفهان بود که در گام نخست توانستیم در 35 روز با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان کمربندی نسیم شمال را تکمیل و بار ترافیکی این منطقه را کاهش دهیم به گونه ای که دیگر ماهانه 36 هزار خودرو وارد شهر نشوند.

شهردار قزوین با اشاره به برنامه های خود در شهرداری قزوین گفت: اجرای 100 پروژه تحولی را برای شهر قزوین در 4 سال آینده در نظر داریم که 64 مورد آن ابنیه ای بوده و بقیه تولید ثروت است.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های شهرداری در سال 1401 به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی نیمه کاره است و امیدواریم تا پایان سال تمام پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت تاریخی نباید بهانه ای برای توسعه قزوین باشد!

بافت تاریخی نباید بهانه ای برای توسعه قزوین باشد!