مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-18سياسي

درد که کسی را نمی کشد


هادی خانیکی، معاون وزیر علوم در دولت سیدمحمد خاتمی و استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، از ابتلای خود به سرطان پانکراس و مواجهه اش با این بیماری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: نقش اصلی ارتباطات بالابردن توان شنیدن، دیدن و گفتن معانی نهفته در پیام هاست.

رسانه ها هم در هر صورتی که باشند، شنیداری، دیداری، نوشتاری یا تلفیقی و ترکیبی و شبکه ای، در بهترین وجه باید بتوانند جهان ها و عرصه های بسته را در مقیاس های فردی و جمعی به روی هم بگشایند.

کار ویژه ارتباطات فراهم آوردن زمینه ای بین الاذهانی است که در آن زبان ، قدرت مکالمه و مفاهمه میان کنشگران و مخاطبان را بهتر و بیشتر سامان می دهد.

روایت و جستار در ارتباطات به ویژه در روزنامه نگاری نوین برای انجام این مهم امروز حرف اول را می زند.

جستار روایی، ظرفیت و بستر مناسبی برای انتقال و فهم معنا و مشارکت دادن صداهای دیگر در فرآیند گفت وگو بر سر موضوع های غامض، ابهام زا و رازآلود است.

منطق گفت وگویی نهفته در جستارهای روایی غریبگی ها را به آشنایی، بیم ها را به امید و ناتوانی ها را به توانایی نزدیک می کند.

خانم دکتر رویا پورآذر که در تبیین روایت و جستار، کارهای ارزنده ای را سامان داده است، حال و هوا و کاربرد جستارهای روایی در خلق فضاهای جدیدی که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد که کسی را نمی کشد

درد که کسی را نمی کشد