مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-18سياسي

راهبرد جمهوری اسلامی گسترش تعامل با کشورها است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سفیر پرتغال گفت: دیپلماسی فرهنگی یکی از مهمترین ابزارهای آشنایی بین ملت هاست و ارتقای روابط فرهنگی ایران و پرتغال منجر به گسترش مناسبات اقتصادی می شود.

- ، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با سفیر پرتغال در تهران با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی ایران گسترش تعاملات با همه کشورها در حوزه های مختلف است، گفت: دیپلماسی فرهنگی یکی از مهمترین ابزارهای آشنایی بین ملت ها است و ارتقای روابط فرهنگی ایران و پرتغال منجر به گسترش مناسبات اقتصادی و سیاسی نیز خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه گسترش روابط فرهنگی بین المللی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دنبال می شود، افزود: در دوره جدید از فعالیت این سازمان سعی در گسترش روابط و تعاملات خارجی با سایر کشورها داریم.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی کشورمان، گفت: در این نمایشگاه میلیون ها مخاطب از اهالی فرهنگ و هنر، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش آموزان و در رده های مختلف سنی و تحصیلی حضور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور و همکاری های مشترک دو کشور در جشنواره ها، نمایشگاه های مختلف در حوزه های کتاب، موسیقی، نمایش، سینما و …


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد جمهوری اسلامی گسترش تعامل با کشورها است

راهبرد جمهوری اسلامی گسترش تعامل با کشورها است