مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-18سياسي

ضرورت بررسی دقیق تر عملیات ارزیابی دانش بنیان ها/ مسیر ارزیابی کوتاه شود


عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با تاکید بر اینکه باید عملیات ارزیابی دانش بنیانها با دقت عمل خوبی انجام بگیرد، گفت: همچنین مسیر ارزیابی باید کوتاه شود.

- روح الله متفکر آزاد عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وقتی صحبت از دانش بنیان می شود محوریت محصول دانش بنیانی است که در یک شرکت دانش بنیان تولید می شود؛ زمانیکه محوریت محصول دانش بنیان باشد در این صورت دانش بنیانِ غیر واقعی شکل نمی گیرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرایند ارزیابی شرکتهای دانش بنیان را معاونت علمی برعهده دارد و برای این منظور شاخص هایی تعیین کرده است، عنوان کرد: راهکار جلوگیری از بی در و پیکر شدن دانش بنیان ها به فرموده رهبری این است که این شاخص ها با دقت عمل بالایی باشند؛ این شاخص ها نباید در عین حال طوری باشد که بروکراسی را بیشتر کند تا عملیات دانش بنیانی متوقف شود.

متفکر آزاد خاطر نشان کرد: شاخص های معاونت علمی باید شاخص هایی باشد که در عین سرعت و دقت عمل خوب به درستی شرکتهای دانش بنیان واقعی را تشخیص دهد.

عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان با اشاره به مسئولیت سنگین معاونت علمی برای ارایه تاییدیه دانش بنیانی گفت: نیاز نیست لاجرم شاخص جدیدی به شاخص های کنونی معاونت علمی اضافه شود فقط باید شاخص ها دقیق باشد و با دقت عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی دقیق تر عملیات ارزیابی دانش بنیان ها/ مسیر ارزیابی کوتاه شود

ضرورت بررسی دقیق تر عملیات ارزیابی دانش بنیان ها/ مسیر ارزیابی کوتاه شود