مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-18بين الملل

پیشنهاد بغداد: سفر زمینی حجاج ایرانی به عربستان سعودی از مسیر عراق


حسینی با بیان این که ارتباط مذهبی و موضوع زیارت پیوند میان کشورهای مسلمان را عمیق تر می کند، اظهار کرد: ما به عنوان سازمان حج و زیارت وظیفه داریم نسبت به توسعه فرهنگ زیارت اهتمام جدی داشته باشیم و این کار را با جدیت دنبال می کنیم.

- حسینی با بیان این که ارتباط مذهبی و موضوع زیارت پیوند میان کشورهای مسلمان را عمیق تر می کند، اظهار کرد: ما به عنوان سازمان حج و زیارت وظیفه داریم نسبت به توسعه فرهنگ زیارت اهتمام جدی داشته باشیم و این کار را با جدیت دنبال می کنیم.

رییس سازمان حج و عمره عراق در دیدار با هیات ایران، بر الزام بازگشایی راه زمینی عتبات عراق تاکید کرد و ترانزیت زائران ایرانی از عراق به عربستان را پیشنهاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، سیدصادق حسینی در این دیدار با بیان این که سفر هیات حج و زیارت ایران به عراق به منظور تسهیل امور سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات صورت گرفته است، گفت: شیوع کرونا اعزام زائران ایرانی به عتبات را متوقف کرده و به حداقل رسانده بود؛ چرا که ما در گذشته اعزام یک میلیون و 300 هزار نفر در سال غیر از اربعین را نیز داشته ایم و حتی در ایام اربعین حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر ایرانی مشرف می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بغداد: سفر زمینی حجاج ایرانی به عربستان سعودی از مسیر عراق

پیشنهاد بغداد: سفر زمینی حجاج ایرانی به عربستان سعودی از مسیر عراق