مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-18سياسي

فرمایشات رهبری نصب العین مسئولان باشد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم چاپ و نشر رهنمودهای رهبری در سخنرانی اخیر ایشان در جمع مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کرد و گفت: - این رهنمودها باید مدام مورد مطالعه قرار گیرد و نصب العین مسئولان باشد.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای شورای شهرستان یزد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام، اظهار کرد: این سخنرانی رهبری نیز رهنمودهای ارزشمند بسیاری داشت که شایسته است این موارد استخراج و منتشر شود و مسئولان آن را مورد مطالعه قرار دهند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری، عنوان کرد: یکی از موارد مدنظر رهبری، دوری مسئولان و کارگزاران نظام از غرور و انفعال بود.

ناصری بیان کرد: اگر انسان را غرور بگیرد، متوقف خواهد شد و غره شدن انسان از پیشرفت او جلوگیری می کند و اگر این خصیصه در کارگزاران نظام وجود داشته باشد، چه بسا که از پیشرفت کشور جلوگیری کند.

وی ادامه داد: انفعال نیز جرأت و جسارت را از بین می برد و باعث می شود در مقابل دشمن و مشکلات منفعلانه عمل کند بنابراین مسئولان نظام هرگز نباید انفعال داشته باشند و در برابر سختی ها و مشکلات با صبر و امید به دنبال راهکار باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه همیشه باید فعال بود و گره ها را باز کرد، افزود: اگر انسان به خدا توکل کند، هیچ گره ای نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمایشات رهبری نصب العین مسئولان باشد

فرمایشات رهبری نصب العین مسئولان باشد