مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-18سياسي

ترسیم نقشه راه توسعه روستایی هرمزگان ضرورت دارد


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: ترسیم نقشه راه برای توسعه روستایی استان هرمزگان یکی از الزامات ستادی و مدیریتی است که در حال تهیه آن هستیم تا در امور عمرانی روستایی به یک تمرکز و مسیر واحد برسیم.

- نرگس غلامپور صبح امروز (29 فروردین ماه) در حاشیه اولین جلسه کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری استان هرمزگان اظهار داشت: دستورالعمل برگزاری کارگروه تخصصی توسعه روستایی و عشایری در استان ها از سال 1394 ابلاغ شده بود که امروز بالاخره دبیرخانه این کارگروه در استان هرمزگان راه اندازی و اولین جلسه آن برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی کارگروه تخصصی توسعه روستایی تعیین اولویت های توسعه، نحوه تخصیص اعتبارات روستایی در راستای ارتقا شاخص های معین است.

غلامپور بیان کرد: شاخص های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و به طور ویژه در زمینه اقتصادی به طور مجزا در این کارگروه مورد بررسی قرار داده می شوند تا متناسب با بسته توسعه روستایی و شرایط منطقه ای در راستای ارتقا آنان برنامه ریزی شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان اضافه کرد: اسناد بالا دستی و سیاست گذاری های کلی نظام و دولت در خصوص توسعه روستایی از جمله مواردی است که در کنار در نظر گرفتن شرایط بومی هر منطقه می بایست مورد لحاظ قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم نقشه راه توسعه روستایی هرمزگان ضرورت دارد

ترسیم نقشه راه توسعه روستایی هرمزگان ضرورت دارد