مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-18سياسي

استاندار سمنان: ارتش از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی است


ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ خود، در مواقع حساس و پرخطر و در حوادث طبیعی همواره در کنار مردم بوده و با همتی مضاعف کوشیده و به یکی از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش را به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: 29 فروردین هر سال در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به نام رادمردان و شجاعانی مزین شده که عزت، افتخار و اقتدار امروز این سرزمین نشانی از پایمردی، ایستادگی و رشادت آنان است.

در ادامه این پیام می خوانیم: غیورمردانی که در سنگر دفاع از دین، انقلاب و تمامیت ارضی این کشور، عاشقانه جان در طبق اخلاص نهاده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار سمنان در این پیام تأکید کرد: مفتخریم که امروز ارتش پرافتخار ایران اسلامی با رهبری داعیانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه سار مردم داری، خودباوری و خوداتکایی به عنوان پشتوانه ای عظیم برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این پیام می افزاید: ارتش علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود، در مواقع حساس و پرخطر و به ویژه در حوادث طبیعی نیز همواره در خدمت و در کنار مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: ارتش از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی است

استاندار سمنان: ارتش از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی است