مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-18سياسي

عامل حمله به روحانیون حرم رضوی شیعه انگلیسی است


مدیر دفتر حراست و امور صیانتی حوزه علمیه خراسان گفت: عامل حمله به سه روحانی در حرم مطهر رضوی تحت تاثیر تفکرات سنی تکفیری و شیعه انگلیسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جواد هاشمی اظهار کرد: طبق اعترافات ضارب حمله حرم مطهر رضوی و بررسی هایی که نیروهای امنیتی از محتوای تلفن همراه او انجام داده اند، حاکی از آن است که وی تحت تأثیر تفکرات سنی تکفیری و شیعه انگلیسی بوده است.

مدیر دفتر حراست و امور صیانتی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: بررسی محتوای تلفن همراه عبداللطیف مرادی ، عامل حمله به روحانیان در حرم رضوی، بیانگر آن است که او عضو فعال فضای مجازی و دنبال کننده سایت ها و کانال های تندرو وهابی بوده است.

وی گفت: نکته حائز اهمیت اینجاست که مرادی علاوه بر عضویت در شبکه های اجتماعی تندرو وهابی و تکفیری و مدافعان تفکرات داعش، جزوات ابن تیمیه و عبدالوهاب (از پیشقراولان تفکرات تکفیری) را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره داشته و به مطالعه آن ها می پرداخته است.

هاشمی تاکید کرد: افراطی گری مذهبی و تفکر تکفیری در اهل سنت و نیز در میان شیعیان عامل اصلی این حمله بوده است.

مدیر دفتر حراست و امور صیانتی حوزه علمیه خراسان افزود: تندروی هایی که به سبک قرائت های طیف شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی وجود دارد نه تنها باعث رشد و تنویر افکار مسلمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل حمله به روحانیون حرم رضوی شیعه انگلیسی است

عامل حمله به روحانیون حرم رضوی شیعه انگلیسی است