مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-18سياسي

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تمدید شد


مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان از تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

- مهدی ستوده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های رسانه ای متعددی که در ماه مبارک رمضان حول محور بارگاه منور رضوی و سیره امام رضا (ع) رقم می خورد، افزود: بر این اساس، شرکت کنندگان در جشنواره در طول ماه مبارک رمضان و تا 15 اردیبهشت ماه برای ارسال آثار خود به جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) فرصت خواهند داشت.

به گفته وی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) در هشت بخش رسانه های صوتی ، رسانه های تصویری ، مطبوعات ، خبرگزاری ها ، رسانه های مجازی ، عکس و گرافیک ، رساله ها و پایان نامه های دانشجویی و بین الملل برگزار می شود.

ستوده اظهار کرد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی و خدمت رضوی محورهای موضوعی آثار موردقبول در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا (ع) است علاوه بر این محصولات رسانه ای مرتبط با ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان خادم امام رضا (ع) نیز یکی از موضوعاتی است که در این دوره جشنواره پذیرش خواهد شد.

مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان عنوان کرد: با توجه به پیش بینی بخش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، علاوه بر فعالان حرفه ای رسانه های گروهی، عموم علاقه مندانی که در بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تمدید شد