مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-18سياسي

ضرورت کوتاه کردن فرآیندهای دادرسی/تقویت دادسراها


رییس قوه قضاییه به معاونت راهبردی دستور داد که در راستای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به عدالت نسبت به اتخاذ تدابیر برای کاهش فرآیند رسیدگی به پرونده های قضایی، - اقدامات بیشتری انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بیانات حکیمانه و کاربردی معظم له در حوزه های مختلف اشاره کرد و به معاونت راهبردی قوه قضاییه دستور داد که آن بخش از توصیه های کاربردی اخیر رهبر انقلاب که به نحوی از انحاء مرتبط با مسئولان و کارکنان قضایی بویژه در حیطه های اخلاقی است را در قالب دستورالعمل جهت نصب العین بودن تدوین کند.

رییس عدلیه همچنین با گرامیداشت روز ارتش، به نقش مؤثر این نیرو و به طور کلی همه نیروهای مسلح کشور در ایجاد اقتدار، قدرت بازدارندگی، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور با تبعیّت از فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و ارتش و نیروهای مسلح کشور را متشکل از نیروها و عناصری مؤمن و دارای روحیه جهادی دانست که در زمان های جنگ و صلح پیوسته در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه به بازدید چهار ساعت و سی دقیقه ای پنجشنبه هفته گذشته خود از تمامی شعب دادگستری و دادسرای شهرستان اسلامشهر اشاره کرد و با مفید و مؤثر دانستن این قبیل بازدیدها در امر آسیب شناسی روندها و فرآیندها و شناسایی مشکلات و کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت کوتاه کردن فرآیندهای دادرسی/تقویت دادسراها

ضرورت کوتاه کردن فرآیندهای دادرسی/تقویت دادسراها