مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-18سياسي

تلاش ستاد اربعین بر تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی است


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با تاکید بر اینکه بنای این ستاد بر فراهم سازی حداکثری امکان اعزام زائر است، گفت: تلاش داریم برنامه ریزی های لازم را برای فراهم سازی امکان حضور سهل تر زائران حسینی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در حاشیه هشتاد و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز با حضور استانداران خوزستان، ایلام و نمایندگان دستگاه های مرتبط در محل وزارت کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست، درباره تقویت زیرساخت های سه استان کرمانشاه، ایلام، خوزستان به عنوان گذرگاه های خروجی و همچنین استان سیستان و بلوچستان به عنوان گذرگاه ورودی زائرین حسینی از همسایگان شرقی، بحث و گفت و گو شد.

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به شرایط آب و هوایی در موعد برگزاری مراسم اربعین حسینی، اضافه کرد: تقویت زیرساخت های بهداشتی، امکانات پشتیبانی اعم از آب آشامیدنی و مسیرهای مواصلاتی برای عبور و مرور راحت تر عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) امری ضروری است و در نشست امروز تاکید جدی بر سرعت بخشی در این حوزه شد.

میراحمدی اظهار کرد: در نشست امروز درخصوص تقسیم بندی استان های معین در کمک به استان های مذکور بحث و گفت و گو و تاکید شد استان های معین به سرعت تکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ستاد اربعین بر تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی است

تلاش ستاد اربعین بر تامین امکانات حداکثری برای زائران حسینی است