مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-18بين الملل

انتفاضه جدید، دولت صهیونیستی را به زانو در می آورد


امروز اسراییل در مشت نیروهای مقاومت اسیر است و انتفاضه جدیدی که در تل آویو و شهرهای اطراف آن از سوی فلسطینی ها به راه افتاده، - ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز اسراییل در مشت نیروهای مقاومت اسیر است و انتفاضه جدیدی که در تل آویو و شهرهای اطراف آن از سوی فلسطینی ها به راه افتاده، دولت اسراییل را به زانو در می آورد.

احمد سالک در گفت ‍وگو با ایسنا درباره حملات اخیر رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی و مردم فلسطین و مقاومت جوانان در برابر این حملات، اظهار کرد: بیش از 70 سال است که اسراییل غاصب در منطقه خاورمیانه نفوذ و تشکیلاتی برای خود به راه انداخته است.

صهیونیست ها در کل دو هدف بزرگ را دنبال می کردند که طبق استدلال آنان جهان باید یک حکومت داشته باشد و آن حکومت صهیونیسم است.

وی افزود: صهیونیست ها، نیل تا فرات را ملک خود می دانستند و با سیاست استعمار جهانی حرکت کردند، اما امروز اسراییل در مشت نیروهای مقاومت اسیر است و انتفاضه جدیدی که در تل آویو و شهرهای اطراف آن از سوی فلسطینی ها به راه افتاده، دولت اسراییل را به زانو در می آورد.

بنابراین صهیونیست ها قدرت زیادی در برابر مقاومت فلسطین ندارند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: علاوه بر این صهیونیست ها هر حرکتی انجام دهند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد و همان طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتفاضه جدید، دولت صهیونیستی را به زانو در می آورد

انتفاضه جدید، دولت صهیونیستی را به زانو در می آورد