مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-18اقتصادي

همدان سومین استان کشور در استانداردسازی مراکز تفریحی


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: همدان سومین استان کشور از نظر ضریب استانداردسازی مراکز تفریحی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مددی دوشنبه 29 فروردین ماه در جمع خبرنگاران به اجرای طرح عیدانه در پایان سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این طرح دو هزار بازرسی از بازار شب عید صورت گرفت و به 9 جعل نشان استاندارد در شبکه استان رسیدیم، همچنین 20 هتل و هتل آپارتمان در این ایام بررسی شد.

مددی با اشاره به اینکه استاندارد ابزاری قدرتمند است، بیان کرد: استاندارد می تواند در ارتقا کیفیت تولیدات، صادرات، سلامت و مسائلی از این دست تاثیرگذار باشد بنابراین بسیار تعیین کننده و جدی است.

وی با بیان اینکه همدان جزو استان های پیشتاز در همه حوزه های استاندارد و استانداردسازی است، مطرح کرد: در سال 1400 در استان سه پروانه نشان استاندارد صادر و بیش از 150 بازنگری و بازبینی صورت گرفت.

مددی با اشاره به اینکه در بحث توانمند سازی مدیران کنترل کیفی بیش از 11 هزار نفر ساعت در استان آموزش های حرفه ای دیدند، اظهار کرد: سال گذشته 150 پروانه کاربرد نشان استاندارد اجباری در استان صادر شد.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده 500 پروانه نیز تمدید شد، عنوان کرد: در این مدت همچنین 108 پروانه کاربرد نشان استاندارد ابطال و برخی از آنها اعمال قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان سومین استان کشور در استانداردسازی مراکز تفریحی

همدان سومین استان کشور در استانداردسازی مراکز تفریحی