مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-18سياسي

رنج های بی پایان لوداب محروم/ دانش آموزی که مجبور به مهاجرت می شوند


لوداب علی رغم اینکه جوانان تحصیل کرده و نخبه های انقلابی زیادی دارد اما هنوز که هنوزه از چشم مسئولان دور مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،فرشته پیش خورد دانشجو معلم و از فرزندان لوداب طی یادداشتی آورده؛ لوداب یکی از محروم ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد است و علی رغم اینکه  جوانان تحصیل کرده و نخبه های انقلابی زیادی دارد اما هنوز که هنوزه از چشم مسئولان دور مانده است.

نمی دانیم آیا طی این چهل سال بعد از انقلاب اسلامی مسئولان آشنایی با مشکلات لوداب دارند یا نه؛ به عنوان فرد دغدغه مند که فرزند این خاک هستم بخشی از مشکلات را یادآوری می کنم؛ مگر نمی گویند هرگاه درب مدرسه ای بسته شود درب زندانی باز می شود؟!مگر درس خواندن حق ما نیست؟ سال های سال است دانش آموزان روستاهای، آبگرمک، آبلمی، سیلارستان علیا و سفلی، اسلام آباد، گاودانه، نرگسی، تکسِ، اشکفت سیاه، قلندی مدرسه دبیرستان ندارند  و دانش آموز جوان هم سن وسال ما به علت نداشتن مدرسه یا ترک تحصیل می کنند؟یا برای ادامه تحصیل به یاسوج مهاجرت می کنند و دچار سردرگمی می شوند.

عده ای هم که می سوزند و می سازند و مجبورند کیلومترها راه را در باران و گرما و سرما تحمل کنند تا به مدرسه بروند که این خود باعث خستگی دانش آموزان شده وقت خواندن کنکور دانش آموزان صرف راه رفتن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج های بی پایان لوداب محروم/ دانش آموزی که مجبور به مهاجرت می شوند

رنج های بی پایان لوداب محروم/ دانش آموزی که مجبور به مهاجرت می شوند