مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-18سياسي

گرمای 45درجه و سرمای منفی 10 درجه در ورامین ثبت شده است


رییس اداره هواشناسی شهرستان ورامین گفت: گرمای 45درجه و سرمای منفی 10 درجه در ورامین ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دایی چینی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین که با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره هواشناسی جنوب شرق استان تهران واقع در جنب پارک 15 خرداد انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره در سال 1381 در ورامین افتتاح و اطلاعات آن ثبت شد و هم اکنون نیز این اطلاعات هوا و خاک ساعتی یک بار به اداره کل هواشناسی ارسال می شود.

وی با ذکر این نکته که وزش باد در ورامین غالباً از سمت جنوب غرب است، افزود: بالاترین دمای ثبت شده در شهرستان ورامین 45 درجه سانتیگراد و سردترین روز منفی 10 درجه سانتیگراد بوده است.

دایی در ادامه ضمن انتقاد از کمبودهای موجود در حوزه هواشناسی عنوان داشت: متأسفانه بودجه ما محدود است، برای هزینه های خدماتی و تجهیز دستگاه های جدید مشکل داریم و در آینده نزدیک ایستگاه کشاورزی در این مکان ساخته خواهد شد که مطالعات هواشناسی در بخش کشاورزی در این مکان مستقر خواهد شد.

رییس اداره این هواشناسی در پایان از هموطنان خواست تا در خصوص پیش بینی هواشناسی منطقه با شماره تلفن 36244410 به صورت 24 ساعته تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای 45درجه و سرمای منفی 10 درجه در ورامین ثبت شده است

گرمای 45درجه و سرمای منفی 10 درجه در ورامین ثبت شده است