مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 19:322022-04-18سياسي

اجرای راه آهن و سامانه گرمسیری مطالبه مردم ایلام است


رییس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به اینکه اجرای راه آهن و سامانه گرمسیری مطالبه مردم ایلام است، گفت: تحقق مطالبات به حق مردم ایلام باید در اولویت مسئولان ملی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اتصال استان های نفتی به راه ریلی، معاونت اجرایی رییس جمهور از طریق وزارت راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: پروژه سامانه گرمسیری که هفده هزار و 200 هکتار از زمین های استان را آبیاری خواهد کرد و در سفر اخیر هیئت دولت به ایلام یک هزار و 500 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده با اجرای توافقنامه فی مابین برنامه و بودجه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت دولت و بخشی نیز از طریق تهاتر نفت سرعت بیشتری خواهد گرفت.

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به لزوم توجه به راه اربعین در دو مسیر کرمانشاه- حمیل- ایلام- مهران و کرمانشاه-اسلام آباد-قلاجه-ایلام-مهران افزود: راه اربعین متعلق به مردم سراسر کشور است و به زودی و همزمان با کنگره عظیم اربعین میلیون ها زائر دلباخته از طریق مرز مهران که مشهد شهیدان است عازم عتبات عالیات خواهند شد که معاون اجرایی رییس جمهور نسبت به پیگیری این موضوع از طریق وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داده است.

نماینده استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات شهرداری ها را بسیار نگران کننده خواند و افزود: در این دیدار مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای راه آهن و سامانه گرمسیری مطالبه مردم ایلام است

اجرای راه آهن و سامانه گرمسیری مطالبه مردم ایلام است