مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 19:422022-04-18اجتماعي

زائران عتبات منتظر اخبار خوش باشند/ عراقی ها از بازگشایی مرز زمینی استقبال کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سفر زمینی به عتبات با شیوع کرونا از اسفند 98 متوقف شد و با وجود آمادگی ایران برای بازگشایی مرز های زمینی، - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به استقبال مسؤولان عراقی از بازگشایی مرز های زمینی با ایران، گفت: برقراری سفر زمینی به عتبات در حال پیگیری است و مشتاقان این سفر معنوی منتظر اخبار خوش از مذاکرات باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سفر زمینی به عتبات با شیوع کرونا از اسفند 98 متوقف شد و با وجود آمادگی ایران برای بازگشایی مرز های زمینی، عراق تمایلی به این موضوع نشان داد و حتی با کنترل کرونا در ماه های اخیر و برقراری سفر هوایی به عتبات، هنوز دولت عراق به ازسرگیری سفر های زمینی زائران ایرانی به عراق اهتمام نداشته اشت.

حتی طرف عراقی سال گذشته چندین بار وعده بازگشایی مرز زمینی را داد که در زمان های اعلام شده این امر محقق نشد.

با این وجود، سیدصادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت با تیم همراه در سفری به عراق موضوع بازگشایی مرز زمینی با عراق را در جلسات مختلف پیگیری کرده است.

وحید اسکندری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به سفر ریاست این سازمان به عراق برای تسهیل امور زائران گفت: یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران عتبات منتظر اخبار خوش باشند/ عراقی ها از بازگشایی مرز زمینی استقبال کردند

زائران عتبات منتظر اخبار خوش باشند/ عراقی ها از بازگشایی مرز زمینی استقبال کردند