مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 02:072022-04-18سياسي

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اجرای پویش «نذر خون» توسط اعضای داوطلب این نهاد و دیگر بسیجیان در استان خبر داد.

- خرم آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از اجرای پویش نذر خون توسط اعضای داوطلب این نهاد و دیگر بسیجیان در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در حاشیه دیدار با سرپرست انتقال خون لرستان، با اشاره به اجرای پویش نذر خون توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان (ع) پویش نذر خون به بیماران نیازمند توسط اعضای داوطلب بسیج جامعه پزشکی و دیگر بسیجیان در طی چندین مرحله آغاز می شود.

وی، این کار را یکی از بزرگترین جهادها دانست و افزود: جهاد همیشه ادامه دارد و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ ترین جهادها محسوب می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اهمیت اهدای خون به ویژه در این روزها، عنوان کرد: در همین راستا بسیجیان عزیز نیز که در هر امری پای کار هستند این بار به درخواست سازمان انتقال خون استان لرستان لبیک گفته و با مراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان خرم آباد ضمن رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمند به خون می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

اجرای پویش «نذر خون» توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان